ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО 7 КЛАС

                                               ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО 7 КЛАС

№33,34,35./22.05 ,26.05 , 29.05.
ТЕМА: МИСТЕЦТВО НАВКОЛО НАС .

ВЫКТОРИНА.

Вікторина «ТАК» чи «НІ»
(Закріплення та перевірка знань пройденого матеріалу: "Види дизайну»)
Прочитавши, скажіть відповідь слово «Так» чи «Ні».

Дизайн (англ. design) –  задум, план, мета, намір, творчий задум, проект і креслення, розрахунок, конструкція, ескіз, малюнок, візерунок, композиція, мистецтво композиції, витвір мистецтва? (ТАК) 

Web- дизайн – це проектування оригінальної структури Web сайту, із застосуванням технічних та кольорових рішень, які можуть забезпечити зручність використання і естетичне сприйняття сайту? (ТАК)

Графічний дизайн – проектування знаків, логотипів, символів. Це комбінація змісту і форми, унікального вираження і реалізації даних? (ТАК)

Інформаційний дизайн (Медіадізайн) – процес проектування промислових об'єктів, який охоплює дуже широке коло об'єктів: від дрібниць для дому аж до наукомістких, високотехнологічних виробів? (НІ. Це певний вид художньо-технічного оформлення та відображення інформації, функціональних особливостей відображення інформації, естетики візуального відображення інформації та багатьох інших факторів).

Ландшафтний дизайн – озеленення садових ділянок, благоустрій території, організація насаджень, застосування невеликих архітектурних об'єктів? (ТАК)

Нано дизайн – це вид дизайну в якому, в основному, застосовуються елементи природи: квіти і рослини? (НІ. Нано дизайн став символом молекулярної епохи нано-технологій, генетики, електроніки, штучно створених дуже маленьких величин, які через окуляр дуже потужного електронного мікроскопа потрапляють на сітківку людського ока.)

Промисловий дизайн – процес проектування промислових об'єктів, який охоплює дуже широке коло об'єктів: від дрібниць для дому аж до наукомістких, високотехнологічних виробів. Його об'єктами є: побутова техніка взуття, одяг, автомобілі, механізми, знаряддя праці, і аксесуари? (ТАК)
Рекламний дизайн – це певний комерційний вид мистецтва, в основі якого лежить досягнення прибутку, а не саме мистецтво? (ТАК)

Стайлінг – примітивний "дизайн", цей стиль широко використовується в сучасній рекламі, орієнтованої на широкого (народного) споживача? (НІ. ЦЕ адаптація вже готового об'єкта дизайну (інтер'єр або екстер'єр) або вдосконалення технічної частини об'єкта дизайну).

 Фото- дизайн –  це вид дизайну в якому, в основному, застосовуються елементи природи: квіти і рослини? (ТАК)

 Футуристичний дизайн – прогнозований дизайн майбутнього? (ТАК) 

 Образ – будова, структура форми виробу, організована відповідно до його функції, матеріалом і способом виготовлення, що втілює задум дизайнера? (НІ. Це ідеальне уявлення про об'єкт, художньо-образна модель, створена уявою дизайнера).

ПЕРЕГЛЯНЬ-https://www.youtube.com/watch?v=uIjDqA9kyjw-(ЗАПАМ"ЯТАЙ)
https://www.youtube.com/watch?v=jvZ3xayqoUs

ПЕРЕГЛЯНЬ ТА НАМАЛЮЙ

№32/15.05.20.

Мета. Поглибити знання учнів з перспективи, вчити відтворювати простТема. Вулиці, що творять образ міста.
орову перспективу, розвивати композиційні уміння та навички, просторову уяву учнів; виховувати любов до мистецтва на творах мистецтва.
Обладнання. Світлини вулиць італійського міста Венеція,  українського міста на воді Вилково, репродукції  картин Рубенса Санторо,  світлини пам’яток архітектури України, картки для повторення законів перспективи, графічні матеріали та інструменти для виконання лінійного малюнка вулиці міста, підручник «Образотворче мистецтво 7 клас» .

                             Хід уроку
І. Організаційний момент
ВПРАВА
Тема вправи.  «Ідеальний будинок, який він»

Наприклад: «Ідеальний будинок має бути…»
Ідеї учнів:
Багатоповерховий                      виготовлений зі скла
Яскравий                                     бетонний
З колонами                                  побудований з екологічних матеріалів
Без вікон                                      зручний
Міцний                                         функціональний
Цікавий                                         «розумний»
Затишний                                      оздоблений
Тощо
Обговорення. Наприклад. Не доцільно будувати будинок без вікон, оскільки сонячне світло і тепло – це джерело здоров’я.
Висновок. Ідеальний будинок має бути: міцним, функціональним, побудованим з екологічних матеріалів, затишним, мати естетичний вигляд, втілювати бажання господарів, гармоніювати з навколишнім середовищем і т. д.

Бесіда.
Пригадайте, що таке архітектура?
Що таке екстер’єр?
Архітектурні шедеври яких зодчих вас вразили?
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Творчий досвід кожного з нас збільшується від уроку до уроку. Адже ви вже спробували спроектувати інтер’єр та екстер’єр, пригадали закони лінійної перспективи, багато дізналися про закони організації внутрішнього простору архітектурних споруд та про оформлення екстер’єрів.
А, оскільки, людина – суспільна істота і оселяється, зазвичай біля собі
подібних, то і оформлення екстер’єрів підпорядковується єдиній концепції того чи іншого населеного пункту. Отже, сьогодні на уроці ми вкотре зануримося в атмосферу творчості, поглибимо свої знання про архітектуру, спробуємо стати творцями художнього образу міста, вдосконалюватимемо вміння виконувати лінійний рисунок.
ІV. Робота над завданнями уроку.
Ознайомлення з старовинною архітектурою Італії за репродукцією відомого італійського художника Рубенса Санторо.https://www.google.com/search?rlz=1C1BLWB_ruUA681UA681&sxsrf=ALeKk03V_J8PptGVg9hSD1NfbJtBIpBhyQ:1589704898203&source=univ&tbm=isch&q=%D
Кожне місто, де побувала людина, залишає в її душі слід, своє неповторне обличчя.

Як ви думаєте, завдяки чому у пам’яті людини залишаються вулиці того чи іншого міста?

(Завдяки будинкам, паркам, зеленим насадженням, декоративному оздобленню вулиць, вітрин, людям, які зустрічаються)
Так, саме архітектурні споруди, що стоять обабіч вулиць, бульварів, навколо майданів, площ і творять образ міста. А вулиці, що кличуть до себе знову і знову, викликають у душі замилування, піднесений настрій, або ж навпаки заспокоюють – це справжні шедеври архітектури. Оскільки будинки створюють архітектори, можна сміливо назвати їх творцями художнього образу міста.
Кожен народ пишається архітектурою своїх міст. Особливо захоплива старовинна архітектура міст Італії. Багато художників світу черпають натхнення споглядаючи архітектуру Венеції – міста каналів і мостів. Одним з таких художників є відомий італійський художник Рубенс Санторо. Розгляньте його картину «Гондола на венеціанському каналі» за планом поданим у підручнику на с. 31.


- Не менш колоритними є вулиці українських міст. Нас захоплює загадковий Львів, величний Київ і багато людей навіть не здогадується про існування Української Венеції – міста на воді Вилкове, що в Одеській області. (Презентація до уроку 5). Проаналізуйте вулиці за світлинами. (Вчитель пропонує групам світлини вулиць
https://photo-lviv.in.ua/l-viv-iany-zapysaly-videozvernennia-do-prezydenta-video/
https://kyivmaps.com/ua/places/ul-kreshchatik

Г) Міжгруповий діалог.
- Вулиці яких міст зображені на репродукціях?
- Що в них спільного? Відмінного?
- Про що «розповіли» вам вулиці міст?
- Чи можна стверджувати, що архітектурні споруди, творять художній образ міста?
V. Практична творча діяльність учнів.
 1.  Повторення законів лінійної та повітряної перспективи. (На картках) (Додаток до уроку5)
 Закономірності перспективного малювання:
паралельні горизонтальні лінії, які віддаляються від глядача до горизонту, зближуються видимо та при продовженні сходяться в одній точці на горизонті (цю точку називають точкою сходження (точка - уявна));
усі лінії, перпендикулярні до картинної площини, сходяться в головній точці, яка знаходиться на лінії горизонту проти точки зору;
горизонтальні лінії, які знаходяться вище рівня очей (горизонту), направлені вниз до горизонту;
горизонтальні лінії, що знаходяться нижче рівня очей (горизонту), направлені вгору до горизонту;
лінії, розміщенні на рівні очей проти точки зору (горизонту), здаються розміщеними на лінії горизонту;
висота вертикальних ліній у міру їх віддалення від глядача видимо зменшується; на малюнку ці лінії зображуються вертикальними;
чіткість ліній при віддаленні їх від точки зору зменшується (повітряна перспектива).
Робота з підручником. Ознайомлення з етапами виконання лінійного малюнка вулиці міста (с. 32, 33)

Самостійна творча діяльність у
VІІ. Підсумок уроку.
Закінчіть речення: «Архітектурні споруди творять ….. (художній образ міста)


 
_________________________________
№31./05.05.20.
ТЕМА :Свято мого міста.(села)-"День перемоги "

«День перемоги» в малюнках
Мистецтво є дзеркалом, яке відображає життя людей, суспільства в ту чи іншу епоху. Художники в своїй творчості звертаються не тільки до повсякденного життя людей, їх дозвілля та праці, а й до історичних подій. Ці твори відносяться до історичного жанру.
Історія живопису сягає далекого минулого і розпочинається від перших артефактів доісторичної людини і охоплює всі культури. В різних культурах, на різних континентах і впродовж тисячоліть, історія живопису – це безперервна ріка творчості. 
Велика війна залишила свій слід не тільки у вигляді вражаючих фото, а й надихнула масу майстрів живопису на створення картин. 

http://www.mukachevo.net/ua/news/view/55704 

"Оборона Севастополя", Олександр Дейнека
Це, мабуть, найзнаменитіша картина з усього радянського мистецтва періоду Великої вітчизняної війни. Полотно створено під враженням боїв під час блокади українського міста Севастополя в 1942 році.
"Подвиг Валерії Гнаровської", Марат Самсонов
У 1943 році, коли Велика Вітчизняна війна вирувала на Сході України, санітарний інструктор Валерія Гнаровская, рятуючи поранених підопічних, зі зв язкою гранат кинулася під один з наступаючих радянських танків і підірвала його.
"Перемога. Рейхстаг взятий", Петро Кривоногов 
  Художник зобразив один з найяскравіших моментів, якими завершувалася Велика Вітчизняна війна.

Важливими документальними свідченнями воєнних років були натурні етюди. Образ понівеченого та зруйнованого 1943- 1944 років зафіксовано в невеличких пейзажах С. Шишкіна, П. Крилова. О. Яблонської.
Особливе місце посідає графіка, як фронтова замальовка, сатиричний малюнок ( К.Фіногєнов, І. Лукомський). Важливість їхньої творчості під час війни важко переоцінити: сатирична подача подій формувала у людей оптимістичний настрій, підтримувала віру у перемогу. 
9 Травня – пам’ятна дата, 75-річчя Дня Перемоги у Другій світовій війни. Ніколи не забудуться подвиги тих, хто визволив народ від поневолення, врятував світову цивілізацію і приніс людям довгоочікуваний мир. Я бажаю лише добрих звісток і мирних днів, сонячного неба над головою і спокою в кожен дім. 
Тема нашого заняття «День Перемоги». Пропоную вам подивитися фото (додається).
Подивиться уважно на фото і проаналізуйте:
Хто є головним персонажем обраного сюжету?
Де відбувається подія?
Який стан природи зображений?
Проаналізувавши, зробіть наступне:
Візьміть аркуш паперу (А4), простий олівець
Виконайте лінійний малюнок композиції
Виконайте роботу в кольорі, використовуючи наступні матеріали: кольорові олівці, фломастери, фарби гуашеві, пензлі,тощо ( на вибір)
Деталізуйте малюнок.
Виконуючи композицію , враховуйте, що головному персонажу має бути відведена провідна роль у порівнянні з іншими особами та об’єктами. 


https://www.google.com/search?rlz=1C1BLWB_ruUA681UA681&sxsrf=ALeKk01-D_hSDPd1K8kXgQa_LOuNzhqXYQ:1589694867882&source=univ&tbm=isch&q=%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D1%8C+%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D0%B3%D0%B8+%D0%BC%D0%B0%D0%BB%D1%8E%D0%BD%D0%BA%D0%B8+%D0%B4%D0%BE+9+%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D1%8F&sa=X&ved=2ahUKEwjdz5rvmrrpAhUM2KQKHerOBc8QsAR6BAgKEAE&biw=1319&bih=573

https://www.youtube.com/watch?v=xM8D4LDvKlw
№24/06.03.20.
ТЕМА:ЛИСТІВКА-ПОДАРУНОК
ПЕРЕГЛЯНЬ ВІДЕО І ЗРОБИ САМ.
ПОСИЛАННЯ:
https://www.youtube.com/watch?v=ybsBYi44AwA
_________________________________
№25/13.03.20.
ТЕМА: ВІТАПЬНА ЛИСТІВКА"ЗІ СВЯТОМ"
ПЕРЕГЛЯНЬ ВІДЕО І ЗРОБИ САМ ЛИСТІВКУ.
ПЕРЕЙДИ ДО ПОСИЛАННЯ:
https://www.youtube.com/watch?v=pLGxIr5_SWo
_________________________________
№26./20.03.20.
ТЕМА: ВИГОТОВЛЕННЯ ЕМБЛЕМ ДЛЯ БІЙЦЯ АТО .
ПЕРЕГЛЯНЬ ВІДЕО І ЗРОБИ САМ ЕЬБЛЕМУ.
ПЕРЕЙДИ ДО ПОСИЛАННЯ:
https://www.youtube.com/watch?v=Caor-NOzu88
___________________________
№27./03.04.20.
ТЕМА: ЦИРКОВА АФІША(КЛОУН).
ПЕРЕГЛЯНЬ ВІДЕО-УРОК І НАМАЛЮЙ САМ.
ПЕРЕЙДИ ДО ПОСИЛАННЯ:
https://www.youtube.com/watch?v=qQ4MlBtp1fs
_________________________________
№28./10.04.20.
ТЕМА:АРХІТЕКТУРНА ФАНТАЗІЯ
ПЕРЕГЛЯНЬ ВІДЕО І НАМАЛЮЙ САМ.
ПЕРЕЙДИ ДО ПОСИЛАННЯ:
https://www.pinterest.de/1andriy2panchyshyn3/%D0%BC%D0%B0%D0%BB%D1%8E%D0%BD%D0%BA%D0%B8/
_______________________________---
№29./17.04.
ТЕМА: ДИТЯЧИЙ МАЙДАНЧИК
ПЕРЕГЛЯНЬ ВІДЕО І НАМАЛЮЙ САМ. ПЕРЕЙДИ ДО ПОСИЛАННЯ:
https://www.youtube.com/watch?v=rucz-9-7DLY

___________________________
№30.24.04.20.
ТЕМА: МІСТО МАЙБУТНЬОГО
ПЕРЕГЛЯНЬ І НАМАЛЮЙ САМ.
ПЕРЕЙДИ ДО ПОСИЛАННЯ:
https://www.youtube.com/watch?v=8DJIbGMpo8E

__________________________

№31./05.05.20.
ТЕМА :Свято мого міста.(села)

Немає коментарів:

Дописати коментар