Дистанційне навчання 4 клас

22.01.21.
Я У СВІТІ

ТЕМА: ЛЮДИНА В СУСПІЛЬСТВІ
  Права та обов'язки громадянина.
 
ХІД  УРОКУ:
І. Організаційний момент. Створення відповідної емоційної атмосфери уроку.
Перевірка  готовності учнів до уроку.
·        Слово вчителя.
Продзвенів уже дзвінок,
Починаємо урок.
Будем добре працювати,
Хороші результати будемо  мати.
2. Розминка  
         Щоб настрій у вас залишився до кінця уроку гарним, а побажання здійснювалися, прочитаємо психоформулу нашого уроку.
 
ІІ. Актуалізація опорних знань
1. Вправа «Уяви себе»  .
- Уявіть собі, що ви опинились на острові, де ніхто не живе.
- Чого вам бракуватиме над усе ?
- Більшості бракує друзів, спілкування, тому що ми з вами – люди, й живемо серед людей. А робить нас людьми не народження, не країна, в якій ми народилися, а те, що ми живемо зростаємо в людському суспільстві. Та кожна людина має свої почуття, характер, здібності. Як же зробити, щоб ми такі  різні, несхожі між собою люди жили в мирі та злагоді? 
  2.  Вправа  «Мікрофон».
- Діти, будьте уважними, дайте відповіді на запитання.
·        Які  правила людського співжиття ви знаєте ? (Відповіді учнів).
·        Ви прийшли до школи і зразу познайомились із правилами для учнів. Для чого ? Коли сідаєте в  автобус перед вами  інші правила. Які? 
·        Заходите до  у кінотеатру  і тут свої правила. Хто їх повинен дотримуватись ? 
·        Які правила ви зобов’язані виконувати коли ви йдете вулицею, переходите дорогу?
·        Кого дітей чи дорослих стосуються ці правила ? 
        Отож, є багато правил  які обов’язкові для всіх громадян країни, хто б вони не були – дорослі чи діти. Для чого потрібні правила ?
       Існують правила, щоб визначати стосунки між людьми. Життя змусило людей встановити багато різних правил і ми повсякчас маємо з ними  справу. Для цього потрібно знати правила життя в суспільстві ?
          Правила досить часто пов’язані із обов’язками та правами. 
 
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.    
- Сьогодні на уроці ми дізнаємось про основні права громадян, навчимося їх розрізняти. Разом із цим будемо розвивати вміння висловлювати свою думку, а також виховувати почуття відповідальності за себе та за свої вчинки.
ІV. Робота над матеріалом уроку.
·        Читання вірша   
 
У неньки народилося дитя,
Дитя моє! Бог дав тобі життя,
 І щоб ніхто не заподіяв шкоди
Тобі, малесенький громадянине,
 Бог дав закони нашого народу.
                           (І.   Жиленко)
 
 
 - Хто може дати нам закони? 
-Діти, кожна держава повинна піклуватись про своїх громадян: про чоловіків і жінок, багатих і бідних. Про людей усіх національностей. Будь – якого кольору шкіри – в тому числі про маленьких громадян.
-Кого називають громадянином? ( Громадянин – людина, що проживає в певній країні) . Якщо ми проживаємо в Україні  то як нас називають ? (Громадяни України).   
2.Формування знань про Конституцію.    
·        Ми з вами живемо у вільній і незалежній державі. Про Україну знають у всьому світі як миролюбну, працьовиту і незалежну державу. Тепер ми вільні. У нас є своя Конституція України. А що таке Конституція?. Із цим визначенням вас познайомить ваш однокласник, який підготував для вас повідомлення. 
1 учень. Конституція – Основний Закон держави. У ній записані всі правила, за якими повинні жити люди цієї країни. І правила ці ні в якому разі не можна порушувати. За допомогою Конституції держава піклується про своїх громадян. В Конституції є багато статей, які гарантують рівні права і обов’язки   громадянам .
·        В нашому «Довідковому бюро» з’явилося перше слово  КОНСТИТУЦІЯ.
(  Конституції України).
3. Вправа «Сенкан».                                               
Діти, послухавши повідомлення про Конституцію, скажіть що ви розуміє, коли чуєте слово Конституція? Висловіть свою думку, виконуючи вправу «Сенкан»      
Підказка. 1 слово – іменник, назва теми; 2 слово – два прикметники; 3 слово – три дієслова; 4 – фраза, що виражає особисте ставлення до теми; 5– одне слово – синонім до назви теми.
СЕНКАН
Конституція.
Основна, справедлива.
Гарантує, захищає, зобов’язує.
Закон.
3. Формування знань учнів про права людини.
- Діти, що потрібно для того, аби дитина виросла? (Їсти, гратися, займатися фізкультурою, вчитися, спілкуватися, дотримуватись здорового способу життя.)
- На все, що ви зараз сказали, ви маєте право.
- Як ви розумієте, що ж таке «право»? (Необхідне правило; те, що можна робити). Ми всі, дорослі і маленькі, є громадянами великої країни у центрі Європейського континенту. Чим сильніша і розвиненіша держава, тим краще в ній живеться людям – її громадянам.                Всі громадяни  мають рівні права.
·        Що означає слово – право ?  ( Те, що ми можемо робити). 
( слайд 8) Право  система обов’язкових дій для всіх, формально зазначених правил поведінки.
- А ще: право надана законом держави можливість здійснювати певну діяльність.
4. Робота з підручником.  (слайд 9)                          Метод «Читання для себе».
- Попрацюйте з матеріалом  підручника на с.64. Визначте основні права громадян України, що визначенні в Конституції нашої держави та назвіть їх.
(Учні опрацьовують матеріал підручника  та називають  основні права громадян України, що записані в Конституції).
Фізкультхвилинка «Ялинка».  
5. Розповідь вчителя.  В Конституції  записані права громадян. Але в усіх малих громадян є ще своя Конституція. Вона називається «Декларація прав дитини»  Декларація прав дитини дуже важливий документ, в якому визначені права дитини. Були часи, коли дітей взагалі не сприймали як щось особливе, до них ставилися як до дорослих. Згадайте хоча б дітей з історії «За вогнем». Пройшло не одне тисячоліття, поки людство зрозуміло, що до дітей треба ставитися не так, як до дорослих, що вони потребують особливої уваги. Лише в XVII–ХVШ ст. на дітей почали звертати увагу. Раніше діти не мали ні дитячого одягу, ні дитячих іграшок чи книжок. У середньовічній Німеччині слово «дитина» взагалі було синонімом до слова «дурень». Дітям було нелегко, не було законів, які оберігали б їхнє життя. Довгі роки найрозумніші і найдобріші люди боролися за дітей самотужки, і, нарешті, у 1924 році вони вперше зібралися в місті Женеві, де прийняли перший документ про потреби дітей — Декларацію прав дитини. Послухаймо  повідомлення  вашої однокласниці про Декларацію прав дитини.
 . Декларація прав дитини дуже важливий документ, в якому визначені права дитини.    Декларація – офіційна заява, проголошення основних принципів за якими ми живемо. Ці рекомендації рекомендовані для реалізації у всіх країнах.
 
Декларація – це просто
Оголошення всіх прав,
Є й права й в дітей, звичайно,
Треба, щоб усяк їх знав
 Знайте, що усі ви рівні,
 Від народження в правах.
 І людина – змалку вільна,
Наче в небі синій птах.
Знайте ж, змалечку всіх діток
Треба вчить, оберігать,
І ніхто в усьому світі
Їх не сміє ображать
Треба дітям всього світу
Не сварить, а дружить
І по правилах хороших,
По закону треба жить.
 
         В нашому «Довідковому бюро» з’явилося друге  слово  ДЕКЛАРАЦІЯ ПРАВ ДИТИНИ.  А поряд я поставлю ще одну назву важливого документу – КОНВЕНЦІЯ ООН ПРО ПРАВА ДИТИНИ.                          
 
КОНВЕНЦІЯ – це угода, міжнародний договір із певних питань. Наша ж держава прагне, щоб у її юних громадян було щасливе дитинство. Тому в 1991 р. Україна приєдналася до Конвенції і зобов’язалася її виконувати.
 Перед вами таблиця на якій ви бачите малюнки на яких зображено права дітей. Розгляньте їх та прочитайте підписи. Які права ви прочитали ? Якими  правами ви вже користуєтесь ? Що доводилось вам бувати в таких ситуаціях коли ваші права порушувались? Чи бачили ви, що права дитини порушуються ?
    Діти, я бажаю вам, щоб ви в своєму житті як можна менше  бачили несправедливість і ваші права не порушувались. Ну, а, якщо це все-таки станеться,  потрібно звертатись до:
- вчителя і адміністрації школи (завучів, директора);
у службу у справах дітей;
Всеукраїнська дитяча лінія „Телефон Довіри” тел.  8 800 500 21 80; поліцію по тел. 102.  
 Погляньте на слайд. Чи знаєте ви, що на ньому зображено ? Це «Логотип  прав людини» (Пояснення вчителем значення слова логотип).
     6. .Робота з підручником (с.65).                                  
                 Прочитайте   матеріал підручника та визначте, що означає цей логотип.       (Вільний як людина). 
Що ви дізналися про створення цього логотипу ? Хто його автор ?
Розгляньте малюнки на (с.68). Якими правами ви користуєтеся в школі ?
·         
·        Бесіда.                                        
              Хоча у людини багато прав, їй дозволено далеко не все. Використовуючи свої права, не можна діяти на шкоду іншим людям. Права тягнуть за собою й певні обов’язки. Насправді, права не можуть існувати без обов’язків, бо тоді право не буде здійснене.  Наприклад: у кожної дитини є право на освіту, але й обов’язок ходити до школи, щоб право на освіту було реалізованим. У кожної дитини є право на медичну допомогу, але й обов’язок … (діти продовжують думку) (турбуватися про своє здоров’я, щоб рости міцним і розвиватися). У кожної дитини є право виражати свої думки, але вона повинна рахуватися з думками інших людей, щоб висловлена думка не завдала шкоди іншим.
- А які ще обов’язки дітей ви знаєте? (Старанно вчитись, допомагати старшим, доглядати мерших, виконувати шкільні доручення, берегти природу, піклуватися про своє здоров’я, дотримуватись правил дорожного руху, берегти шкільне майно).
А що таке обов’язок? Послухаймо повідомлення вашого однокласника.
  ОБОВ’ЯЗОК – це те, що ми повинні виконувати, щоб бути корисними собі та оточуючим.
      Слово ОБОВ’ЯЗОК теж по праву займає своє місце в «Довідковому бюро» поряд із іншими важливими словами.
·        Робота з підручником (с.70). прочитайте оповідання Василя Сухомлинського «Кожна людина повинна» та підготуйте відповідь на запитання. Що повинна кожна людина? (Учні самостійно працюють над оповіданням та готують відповідь на запитання).
      Але чи вмієте ви розрізнити, що є права, що - обов’язки?  Давайте перевіримо, виконавши наступне завдання. 
V. Узагальнення та ситематизація набутих знань.
·        Гра   «Права чи обов’язки »
           
·        Берегти шкільне майно.
·        Лікуватися.
·        Відпочивати.
·        Старанно вчитися.
·        Допомагати рідним.
·        Жити у сім’ї.
·        Безкоштовно навчатися.
2. Гра «Судді»  Літературні герої просять захистити їхні права.  Отже, допоможемо літературним героям. Пограємо  у гру «Судді».   
- Хто такі судді? ( Суддя – це людина, яка має вищу освіту і призначає покарання людям за порушення законів, прав людини)
 
Чи правильно вчинили поліцейські, коли схопили Буратіно, не давши йому промовити жодного слова? Яке право вони порушили? (Право на висловлювання власної думки. Дитина не повинна бути жертвою насилля).
 
·        Яке право порушила Лисичка у казці «Котик і Півник»? (Викрадення).
 
Яке право в казці «Червона Шапочка» порушив вовк? (Право на життя, адже в Декларації прав людини написано, що кожна людина має право на життя, свободу та особисту недоторканність).
 
4. Кай із казки Г.Х. Андерсена «Снігова королева».
Снігова королева викрала мене і відвезла у свій величезний льодовий палац. Вона обіцяла мені подарувати увесь світ і пару ковзанів. Але мені чомусь здається, що так не можна було робити. А як ви думаєте? ( Ми вважаємо, що Снігова королева вчинила неправильно тому, що за законами Конституції діти мають право жити зі своїми батьками і нікому не дозволено їх розлучати).
 
- Молодці, діти. Ви всі правильно відповіли на питання казкових героїв.  І ми знаємо, що порушення прав карається законом. Адже кожна дитина має право на щасливе життя.
VІ. Підсумок уроку.
1.Вправа « Заплічник».  
-   Чого навчалися на уроці ?  Що найбільше запам’яталося? Що ви можете  з цього уроку  використати на наступних уроках?  Який висновок можемо зробити ?
2. Самооцінювання.
·         . Оцініть свою роботу на уроці
Синя кулька – я собою задоволений
Жовта кулька – я засмучений
Зелена кулька- серединка
 VІІ. Домашнє завдання.
Згадайте ще казки або оповідання, в яких є порушення прав дитини. Принести книжечки на урок. За  бажанням намалюйте  ілюстрації  до них.  

                                                 Дякую всім за співпрацю


20.01.21
АНГЛ.МОВА

ТЕМА: ПОРИ РОКУ

1. Complete the sentences using the pictures.

Write the sentences on the board and finish them with the pictures. Pupils read the beginnings and name the pictures.

Today the weather is ...

When it rains, you can ...

In winter, it is ...

In autumn, you eat...

When it is snowy, you can ...

In summer, you can ...

Presentation

2. Listen and read (p. 100, ex. 1).

Ask pupils to look at the pictures and say the seasons.

Read short texts about seasons. Ask pupils to read the sentences in silence after you. You can translate difficult sentences into the native language. Pronounce the words clearly.

Practice

3. Choose and complete (p. 101, ex. 2).

Ask pupils to read the words in the box.

Pair work: Ask pupils to complete the sentences using the words from the box. Tell pupils to remember they can use the same words more than once.

Pupils fill the gaps in the text, using the words from the box to make true statements about autumn.

If you have some time, you can ask pupils to write the sentences down in their exercise books.

Ask a bright pupil to write the sentences on the board too.

Then ask pupils to describe autumn.

4. Look at the pictures. Work in pairs. Have a talk about the weather yesterday (p. 101, ex. 3).

Read the new words. Pronounce the words clearly.

Homework

Read p. 100, ex. 1; p. 102, ex. 4.

Further practice

Use Workbook tasks at the lesson or at home.


19.01.21.
МАТЕМАТИКА
ТЕМА:

Ознайомлення з поняттям «площа фігури». Квадратний сантиметр.

1.Переглянь відео урок та попрацюй самостійно. Перейди до посилання:

https://www.youtube.com/watch?v=O5yaE9jm9c4

2.Робота по підручнику ст.94. №577-вивчи.,578-вивчи,№579-письмово.

3.ПЕРЕГЛЯНЬ ВІДЕО  ПРО РОЗВ"ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ НА СПІЛЬНУ РОБОТУ    https://www.youtube.com/watch?v=-1RvWmAv_EQ 

3.Д/З СТ.95 №582,581.



ІНФОРМАТИКА
ТЕМА: АЛГОРИТМ З РОЗГАЛУЖЕННЯМ 
ХІД УРОКУ
І. Організаційна частина.
Ви сідайте тихо, діти,
Домовляймось не шуміти,
Руки гарно піднімати,
На уроці не дрімати.
ІІ. Повторення правил безпечної поведінки в комп’ютерному класі.
Для повторення правил ТБ пограємо в гру  «Так – ні». Плесніть у долоні, якщо інформація вірна, якщо ні – підніміть руки і помахайте ними. Готові? Розпочинаємо!
- До комп’ютерного класу заходимо спокійно з дозволу вчителя.
- Коли зайшли до комп’ютерного класу, то швидко включаємо комп’ютер.
- Біля комп’ютера сидимо рівно.
- Відстань від очей до монітора повинна бути маленькою, щоб краще бачити і   не псувати зір.
- Під час уроку ходимо по класу, коли забажаємо.
- Під час роботи в класі їмо фрукти.
- Без дозволу вчителя не приступаємо до роботи за комп’ютером.
- Рухаючи мишкою, голосно подаємо команди.
- Рукавом сорочки протираємо монітор комп’ютера;
- При роботі з мишкою використовуємо вказівний і середній пальці.
ІІІ. Актуалізація опорних знань.                                 
Гра «Кошик завдань»
У кошику знаходяться запитання на листочках. Кожен з учнів витягує запитання, відповідає на нього. Якщо більше половини учнів відповіли правильно, до кошика прикріплюю веселий смайлик, якщо ні – то сумний. (Один одному можуть допомагати)
1.                Що таке алгоритм?
2.                Хто може бути виконавцем алгоритму?
3.                Які властивості алгоритмів Вам відомі?
4.                Що таке істинні висловлення?
5.                Що таке хибні висловлення?
6.                Наведи приклад істинного висловлення
7.                Наведи приклад хибного висловлення
IV. Оголошення теми уроку, завдань, мотивація.
Дорогі діти! Крокуючи «сходинками до інформатики», ми з вами поступово, але наполегливо дістались до цікавої і привітної країни Алгоритміка.
Ви переконались, що  не всі куточки цієї дивовижної країни є гладенькими та рівними. І все-таки, ви розв’язували алгоритмічні задачі, блискуче виконували логічні вправи!
І тема нашого уроку сьогодні: «Алгоритми з розгалуженням», запишіть її будь-ласка в зошит і до діла. Ви вже знаєте, як можна подати алгоритм і що таке блок-схема, лінійні алгоритми, алгоритми з розгалуженням.
Алгоритми використовуються в різних сферах нашого життя.
І сьогодні ми застосуємо знання, що Вам відомі для розв’язування різноманітних задач.
V. Розв’язування задач                                
Робота з підручником.
Задача 1. Нехай до вас потрапив інопланетянин по прізвиську Альфа з американського серіалу. Ви пригостили його бананом, а він не знає, що з цим плодом робити. Створимо алгоритм "Як з'їсти банан"

 

 

Завдання   Кіт Леопольд вирішив провчити мишей, які постійно йому докучали. Він склав алгоритм хитрого полювання. Став його виконувати, але щось піймати хитру мишку в нього не виходило. Допоможи  коту Леопольду знайти і виправити помилку.
АЛГОРИТМ "ПОЛЮВАННЯ"

1.Пройти біля нірки зі шматочком сиру
2.Лягти зі шматочком сиру неподалік від нірки
3.Зробити вигляд, що сплю
4.Чекати, поки прийдуть миші
5.Схопити найхоробрішу з них
Я вирішив з тобою пограти і приготував для тебе загадкову інструкцію. Спробуй її виконати.

 
А зараз я пропоную тобі відгадати, яку із запропонованих геометричних фігур я загадав. Використовуй інструкцію, яку я тобі підготував.



Складаючи інструкції для виконавця, не завжди можна всі команди передбачити у вигляді лінійної алгоритмічної структури, тобто коли порядок виконання дій відбувається завжди в однаковій послідовності і не змінюється. Інколи подальші дії залежать від виконання деякої умови.
Умовою називають логічне висловлювання, з якого починають будувати алгоритмічну структуру розгалуження.
Як видно з прикладу, для побудови розгалуження використовують слова: якщо ..., то ... інакше .... Схематично така алгоритмічна структура зображується так:

VI. Фізкультхвилинка
                                   Із-за парт ми піднялись,
Всі добряче підтяглись,
Гарно спинки всі прогнули
І про втому геть забули.
Пальці всі в замок закрили
Й стисли їх мерщій щосили.
А тепер присіли – раз!
Фізкультпауза у нас.
Піднялись і пострибали,
Мов сніжинки покружляли.
Сіли рівно – і до праці.
Хай не стомлюються пальці.
 
VII. Робота за комп’ютером.  (ст.121)
VIII. Підсумок уроку
-                     Чи сподобалося працювати на уроці?
-                     Що найбільше запам’яталося?
А зараз перевіримо, як ви засвоїли поняття алгоритму.
 Пограємо у гру "Алгоритм - не алгоритм". Я буду читати уривки із знайомих вам книг, а ви повинні згадати, з якої книги уривок і чи є він алгоритмом.
 " ...Якщо я що-небудь розумію, то дірка - це нора, а нора - це Кролик, а Кролик - це добра компанія, а добра компанія - це така компанія, де мене чим-небудь пригостять і з задоволенням послухають...".
 • 3 якого твору цей уривок? (Алан Мілн "Вінні-Пух і всі-всі-всі").
 • Чи є він алгоритмом? (Ні. Це не послідовність дій, а ланцюжок міркувань Вінні Пуха, який приводить його до певного висновку).
 "Почистити яблучко. Нарізати його тонкими кружечками. Покласти в посуд рядами, посипати цукром. Поставити в холодильник на одну годину. Форму посипати цукровою пудрою. Виложити дно форми кружечками яблучка. Поставити форму в холодильник на добу".
¨      3 якої книги цей уривок? (З книги рецептів).

¨      Чи є він алгоритмом? (Так)

ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
ТЕМА: МАРК ВОВЧОК. ЛІТНІЙ РАНОК.МИХАЙЛО КОЦЮБИНСЬКИЙ. ЛІТНІЙ ДЕНЬ

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Ось і дзвоник пролунав,

До бесіди всіх позвав.

Всі ви сіли рівно, вправно,

І розмова піде славно.

II. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА

1. Гра «Утвори зменшено-пестливе слово»

Дівчина — … (дівчинка, дівчаточко).

Хлопець — … (хлопчик, хлопчаточко).

Вишні — … (вишеньки).

Дерево — … (деревце).

Руки — … (ручки, рученята).

Хата — … (хатинка).

Низько — … (низенько).

2. Робота над скоромовкою

Гра «Дощик»

Діти читають хором.

✵ Накрапає дощ (тихо).

✵ Дощ пускається сильніше (голосніше).

✵ Злива (голосно),

✵ Дощ слабшає (тихіше).

✵ Дощ припинився (читання припиняється).

Моржі лежать,

Моржат сторожать.

Моржі прибережні —

Сторожі обережні.

III. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

Гра «Хто краще?»

Конкурс на краще виразне читання з пам’яті вірша Олександра Олеся «Степ».

IV. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

— На попередньому уроці ми разом з Олександром Олесем милувалися степом у різні пори року. Сьогодні ми будемо спостерігати, як письменники описують красу української землі у різні пори доби.

V. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Опрацювання твору Марка Вовчка «Літній ранок»

1) Робота над загадкою.

✵ Він найпершим прокидається,

Чепуриться, умивається,

Вийде з терема хутенько,

Привітає землю-неньку.

Є така в нього турбота —

Всіх підняти до роботи. (Ранок)

2) Гра «Рибки».

Самостійне мовчазне читання твору учнями

— Які картини ви уявляли, читаючи твір?

— Який настрій створює твір?

3) Словникова робота.

Читання колонок слів «луною» за вчителем

Луки      росяними

пташки      навкруги

схованок      життєдайного

здіймається      прокидається

— Яке слово «зайве» в першому стовпчику? (Здіймається — дієслово)

— Яке слово другого стовпчика складається з двох частин? (Життєдайного)

4)  

Підготовка до виразного читання твору

— У якому темпі, з якою інтонацією і силою голосу будете читати твір?

— Яке речення прочитаєте з особливою інтонацією?

5) Виразне читання твору учнями.

6) Аналіз змісту твору з елементами вибіркового читання.

— Що автор говорить про луки?

— З чим порівнює росу?

— Як описує пробудження пташок?

— Доберіть синонім до слів випурхують та схованок.

— Якою є ріка на світанку?

— Що автор говорить про гори?

— Як впливає сонце на трави і квіти?

7) Гра «Добери епітети».

Краплинами      легенькою

самоцвітами      чудові

промінням      росяними

пеленою      дорогими

пахощі      сонячним

2. Фізкультхвилинка

3. Опрацювання твору Михайла Коцюбинського «Літній день»

1) Виразне читання твору вчителем.

— Чи сподобався вам твір?

— Який настрій він у вас викликав?

— Які картини ви уявляли, слухаючи його?

2) Словникова робота.

Вилискували — м’яко блищали, відсвічували; лисніли.

3) Гра «Бджілки».

Самостійне напівголосне читання твору учнями

— У якому темпі, з якою інтонацією і силою голосу будете читати твір?

— Які слова виділите голосом при читанні?

4) Виразне читання твору учнями.

5) Аналіз змісту твору з елементами вибіркового читання.

— Що автор говорить про небо?

— З чим порівнює річечку?

— Які ще порівняння є в тексті?

4. С/Р

Порівняння описів природи «Літній ранок» і «Літній день».

VI. ПІДСУМОК УРОКУ

— Чи сподобався вам сьогоднішній урок?

— З яким настроєм його завершуєте?

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Вивчити напам’ять рядки опису, які найбільше сподобалися (с. 65-66).





18.01.21
УКР.МОВА
ТЕМА: ЗАЙМЕННИК.
1.ПЕРЕГЛЯНЬ ВІДЕО УРОК ПРО ЗАЙМЕННИК ТА ЗАПАМ"ЯТАЙ. ПЕРЕЙДИ ДО ПОСИЛАННЯ:

https://www.youtube.com/watch?v=MIVwI4rzD9g

2. ВІДКРИЙ ПІДРУЧНИК НА СТ.119-вивчи правило.

3.СТ.121- 122 --ВИВЧИ ПРАВИЛО ПРО ОСОБОВІ ЗАЙМЕННИКИ.

4.СТ.123. ВПР.239 --ПИСЬМОВО.

Д/З-  СТ.125 ,ВПР.243 (1,2,3,)



18.01.21.
МАТЕМАТИКА
ТЕМА:МНОЖЕННЯ ЧИСЕЛ ,ЩО ЗАКІНЧУЮЬСЯ НУЛЯМИ.

1.ПЕРЕГЛЯНЬ ВІДЕО УРОК  ПРО МНОЖЕННЯ ЧИСЕЛ ЯКІ ЗАКІНЧУЮТЬСЯ НУЛЯМИ І ЗАПАМ"ЯТАЙ. ПЕРЕЙДИ ДО ПОСИИЛАННЯ:

https://www.youtube.com/watch?v=LZWpnQsElz8- (повтори)

https://www.youtube.com/watch?v=kwOKoUuwO5s  (повтори)


https://www.youtube.com/watch?v=8q6YB8JbnDs  (запам"ятай)

2.РОБОТА ЗА ПІДРУЧНИКОМ СТ.91. ВПР.558-УСНО,

3. СТ.91, №560(1,2)

4.Д/З СТ.92. №565,566-письмово.

 
15.01.21.

Основи здоров’я
Тема. Охорона здоров’я дітей.
 
Хід уроку
І.Організаційний момент.
-Доброго дня, любі наші гості. Ми дуже раді, що ви сьогодні завітали до нас на урок, тому що ми будемо вчитися робити одну цікаву річ. Але яку - це загадка. Почнемо з перегляду мультфільму ’’Охоронці здоров’я’’ https://www/youtube.com/watch?v=E-u6ext-Zog
 
ІІ. Повідомлення теми уроку.
- Що є запорукою щасливого життя?(Бути здоровим-запорука щасливого життя)Це і є темою нашого уроку.
ІІІ. Узагальнення вивчених знань.
1.Створення ментальної карти
-Які охоронці нам створюють цю щасливу дорогу життя?
Охоронець-Веселун(мозок,нервова система, не сумувати, жити з посмішкою, впевненим бути у собі)
Охоронець-Фізкультурник(серце і судини, стимулює імунітет, займайся фізкультурою)
Охоронець-Боркотун(печінка,нирки, шлунок,забороняє шкідливі звички:алкоголь,наркотики,куріння)
●Охоронець-Професор(краснуха,кір,коклюш,туберкульоз, попереджує хвороби засобами інформації, медичне обстеження, вакцинація)
Охоронець-Вітамінчик(обмін речовин,нервова система, не їж багато жирного і солодкого, їсти 3-4 рази на день)
●Охоронець-Отдихайчик(скелет,рухова активність-м’язи.відпочинок,правильно харчуйся,не дивися телевізор довго, спи 7-8 годин)
●Охоронець-Чистюля(органи слуху.нюху,дотику,чистота тіла і одягу, чистити зуби, берегтися від інфекцій)
-От ми з вами і склали ментальну карту(карту думок або інтелект-карту).
2.
Назви охоронців нашого життя.
Чому потрібно займатися фізкультурою?
Поясни для чого нам ці гноми?
Запропонуй свій шлях збереження здоров’я?
Придумай , як стати схожим на цих гномів?
Поділися своїми враженнями від мультфільму.
Висновок
-Чи сподобалася вам дорога життя гномів? Будемо її дотримуватися? Для чого?
Вислів  
Здоров’я є запорукою щасливого життя.
Прислів’я
Чистота-запорука здоров’я.
 
Хто день починає із зарядки, у того здоров’я в порядку.
(  хто сьогодні робив зарядку)
ІV.Фізкультхвилинка
V. Робота над темою уроку.
-Діти,надворі зима та ще й така непередбачувана. І ос , наш добрий щедрий Дід Мороз захворів,допомоги просить. Чим ми йому можемо допомогти?
●Зателефонувати і запропонувати звернутися до лікаря.
●Написати листа з порадами лікування.
●Надіслати йому ліки.
●Викликати швидку допомогу
-Можлива для лікування нашого організму медична допомога. Хто нам її надає?
Так, лікарі можуть надати допомогу пацієнтам як удома, так і вспеціальних установах. Розгляньте назви медичних закладів:
-поліклініка;
-амбулаторія сімейної медицини;
-лікарня;
-санаторне лікування;
-курорт.
3.Створення ментальної карти(групова робота)
 
-Ми використали з вами елементи проектної діяльності, тому вам буде легко виконати це завдання: коротко, чітко описати для чого потрібна ця медична установа-це буде ваше дослідження щодо користі даного об’єкту.
 лікарня
 курорт
 самолікування
 
4.Порівняння
Поліклініка-Лікарня
Санаторне лікування-Курорт
 
VІ. Підведення підсумку.
Сенкан
Здоров’я.
Психічне,духовне.
Берегти,зміцнювати,піклуватися.
Здоров’я дорожче за багатство.
Фізичний стан. Енергія. Дужість.
 
6 капелюхів
Білий-здоров’я-головне в житті кожної людини.
Жовтий-будеш здоровим-завжди буде приємно виконувати будь-яку справу.
Червоний-якщо ти здоровий, то душа співає.
Чорний-якщо самолікуванням займатися, може призвести до смерті.
Зелений-завжди потрібно бути оптимістом і використовувати різні шляхи зміцнення організму.
Синій-здоров’я-це основа нашого життя і про нього потрібно постійно піклуватися
 
VІ.Домашнє завдання

Можете створити власну інтелект-карту ’’Амбулаторія сімейної медицини’’.

13.01.21.
АНГЛІЙСЬКА МОВА
ТЕМА:ПРИРОДА І НАВКОЛИШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ.
Unit 4 THE WORLD OF NATURE
1.Яка сьогодні погода? ( вміти описувати погоду, ставити запитання, запрошувати на свято)
Переглянь відео урок і попрацюй самостійно , вивчи нові слова. Перейди до посилання:
https://www.youtube.com/watch?v=Hy8mUOqyom4
2.ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ ( ст.98.впр.1 ,2 -запиши і вивчи напам"ять слова і речення)


13.01.21.
УКРАЇНСЬКА МОВА
ТЕМА: ЧИСЛІВНИК. ПИТАННЯ ДО КІЛЬКІСНИХ І ПОРЯДКОВИХ ЧИСЛІВНИКІВ.

1.ПЕРЕГЛЯНЬ ВІДЕОУРОК ТА ПОПРАЦЮЙ САМОСТІЙНО ПЕРЕЙШОВШИ ДО ПОСИЛАННЯ :https://www.youtube.com/watch?v=3urAeDv9akA


2.ВИКОНАЙ РОБРТУ У ЗОШИТІ З РОЗВИТКУ МОВИ НА СТ.32 . УРОК 8. Текст-міркування "Чому важливо бути доброю людиною."




13.01.21.
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

ТЕМА: В.СУХОМЛИНСЬКИЙ. ВОСЕНИ ПАХНЕ ЯБЛУКАМИ

 Хід  уроку 
І. Організаційний  момент .
Нумо, діти, підведіться!
Всі приємно посміхніться.
Пролунав уже дзвінок,
Починаємо урок!

До нас завітали гості, поверніться і привітайтесь до них посмішкою.
ІІ. Актуалізація  опорних  знань.
Робота із скоромовкою 
    - А зараз ми попрацюємо над скоромовкою, щоб підготувати наш мовленнєвий апарат до читання.  Прочитайте її 3 рази. З кожним разом все швидше і швидше. \
- Хто бажає прочитати швидким темпом. 

Кружляло, дзижчало, 
Петляло, пищало. 
Летіло, дзвеніло, 
Гуділо, бриніло. 
Сіло, вмостилось.
Трісь десь поділось.

Вікторина «З якого це оповідання?» 
Який розділ ми почали вивчати? (Як не любить той край) 
Зараз проведемо вікторину «З якого це оповідання». Прочитаймо «ланцюжки» слів. Пригадайте, в яких оповіданнях ви зустрічали ці персонажі і предмети. 
Учитель, директор, клас, горбатенька … (Горбатенька дівчинка»). 
Яринка, мама, маленька сорочечка … («Як же все це було без мене?»). 
Бабуся Марія, онук Петрик, маленька пташка … («По волосинці»). 
Учителька Катерина Іванівна, учні, голубе небо, Валя … («Я хочу сказати своє слово»). 
Марійка, Миколка, Лариса, піжмурки … («Про що дума Марійка»). 
Сергійко, Петро, Максим, Гриць, квітка … («Сергійкова квітка»). 
Що об’єднує ці твори?
Правильно об’єднує усі ці оповідання ім'я видатного педагога, прекрасного письменника Василя Олександровича Сухомлинського. 
Ми продовжимо вивчати його твори.

3.Ознайомлення з життєвим і творчим шляхом В.О.Сухомлинського. 
    Працює інформаційне бюро: 
У нас працює дослідницьке бюро, яке  розповість про життя і творчість В.О. Сухомлинського. 
1 дослідник. Народився В.О. Сухомлинський 28 вересня 1918року в с. Василівці на Кіровоградщині в родині бідного селянина. У цій родині, крім Василя, було ще троє дітей. І всі вони обрали професію вчителя. 
2 дослідник. У 1933 році Василь закінчив семирічну школу. Однокласники згадували, що у Василя був чудовий характер. Він був енергійним, життєрадісним хлопчиком, дуже любив читати твори Т.Шевченка, П.Мирного.  Змалку любив малювати. Але зошити, фарби і пензлі можна було придбати тільки за лікарські рослини. 
3 дослідник . Та бажання малювати було таке сильне, що хлопець цілими днями пропадав у лісі. За склянку насіння акації одержав два зошити. Одного разу Василь із товаришами пішки пройшли 45 кілометрів, аби купити фарби.
4 дослідник. Закінчив Кременчуцький педінститут і працював учителем української мови і літератури, був завучем.  У 1941 році, коли розпочалася війна, Василь Олександрович пішов на фронт. Але довелося воювати недовго, бо був двічі поранений і довго лікувався.  Особливо постраждала рука. 
5 дослідник. Хірурги боялися, що її доведеться ампутувати. Перед операцією повідомили про це Василю Олександровичу. «Ой ні, руку будь що треба залишити!» «Навіщо тобі рука? Ти, що артист?» запитав старенький хірург. «Ні я вчитель».  
6 дослідник. Операція була складна. Хірурги зробили все можливе. Рука залишилася, але стала на 6 см. Важким було й поранення в груди, але вчитель все одно повернувся до школи. У 1948 році Василь Олександрович стає директором Павлиської школи. 
    Він  написав дуже багато книг, як для дітей так і для вчителів. На нашій виставці є книги з якими ви вже знайомі, а з деякими можете ознайомитися на перерві. А також виставка дитячих малюнків за його оповіданнями.  
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку. 
Сьогодні наш урок присвячений порі року, яку, мабуть, чи не найбільше оспівано і художниками, і композиторами, і, звісно ж, майстрами художнього слова. Яка це пора року ви дізнаєтесь відгадавши загадку.

Робота над загадкою. 
•   Сумно у гаях блукає,
 Жовті шати одягає.
 Золотисту стелить постіль 
— Жде сестрицю білу в гості. (Осінь)

 Хоча ми вже попрощалися з цією порою, але ми ще раз поринемо у чарівну красу осені за допомогою твору В. О. Сухомлинського. 

IV. Вивчення нового матеріалу 
1.Передбачення  за  малюнками .
- подивіться  на  малюнки  і спробуйте  передбачити , про  що  буде  наше  сьогоднішнє оповідання.
Малюнки (осінь, джміль, яблука, сонце, цвіркун)
Яку  б  назву ви  придумали  до  оповідання ? 
Візьміть аркуші і прочитайте, яку назву має  оповідання    В.Сухомлинського . Ваші передбачення частково справдилися. 
 
3.Словникова робота . Читання з поміткою.
- Прочитайте самостійно текст помітьте олівцем незрозумілі слова.
Сполоханий – переляканий, занепокоєний, збентежений, стурбований; охоплений страхом.
Спалахнула – загорілась, починати світити, світитися, сяяти, випромінюючи або відбиваючи світло.
Обліпили – щільно облягати, пристаючи, прилипаючи, покривати кого-небудь, поверхню чогось з усіх боків.
 
 
V. Узагальнення та систематизація знань. 
 .
2. Гра «Кореспондент» 
- У нашому класі є учень, який мріє стати кореспондентом. Він приготував для вас запитання по тексту. 
Який був день? (тихий, осінній)
Де літали джмелі? (у яблуневому саду)
Що тече з яблука? (сік)
Хто заспівав в саду? (цвіркун)
Який птах пролетів над садом? (сполоханий)
Як пахнуть яблука? (гарячим сонцем)
Молодці. 
3.Робота над картиною Катерини Білокур «Богданівські яблука».
- Ми прочитали текст, а зараз погляньте на репродукцію  картини Катерини Білокур «Богданівські яблука».
- Згадайте, що ви про неї знаєте? 
—  Катерина Василівна Білокур народилася 7 грудня 1900 року в селі Богданівка Полтавської області. (Сама навчилася писати й читати. «На цьому моя початкова, середня і вища освіта закінчилася»,— згадувала пізніше Катерина Білокур.
   У дитинстві малюванням не займалася, про мистецтво дізналася з книг.)
У  Парижі на міжнародній виставці демонструються її картини «Цар-колос», «Берізка» і «Колгоспне поле»,( показати малюнки) які високо оцінив Пабло Пікассо іспанський художник. (Коли всесвітньо відомий маестро побачив на міжнародній виставці в Парижі картини Катерини Білокур, кажуть, що він довго стояв біля них, немов загіпнотизований, а потім назвав її геніальною і додав: «Якби в нас була такого рівня художниця, ми змусили б світ заговорити про неї».
  Творчість художниці з села Богданівки належить до найкращих надбань української культури XX століття, вона стала предметом вивчення й дослідження мистецтвознавців.)
Як ви гадаєте, чому саме таку назву дістала ця картина?
Що ви бачите на ній посередині? 
Які вони за кольором? 
Що є фоном для картини? 
Яке враження справила на вас картина?
На картині поєднуються два жанри - натюрморт і пейзаж.
Перший план - це натюрморт. На селянській хустці розкладено достиглі яблука.  Яблука, мов маленькі сонечка, освітлюють картину. 
Хустка схожа на крило голубого птаха.  Милуючись картиною, відчуваєш духмяні пахощі достиглих соковитих яблук.
Фоном для натюрморту є розквітлі яблуневі віти (гілки).
4.Робота над прислів’ями. 
- Прочитай прислів’я. Поясніть їх. 
Вересень пахне яблуками, а жовтень капустою. (У вересні достигають яблука осінні, а в жовтні люди збирають капусту зі своїх городів. 
Який сад, такі і яблука. (Якщо сад доглянутий то і яблука будуть гарні, соковиті, смачні)
VI. Підсумок уроку 
Бесіда
Ось наш урок підходить до кінця.
З яким оповіданням ми сьогодні познайомилися?  
А яку картину розглянули?
Що вас найбільше зацікавило? 
Оцінення 
Домашнє завдання 
Виразно читати та переказувати твір «Восени пахне яблуками» с. 62 
На високий рівень знайти прислів’я яке підійде до цього тексту. 
Конкурс на краще виразне читання з пам’яті вірша Олександра Олеся «Степ».

12/01/21/

                     Урок літературного читання

Тема.   Вступ до розділу. Володимир Сосюра. Як не любить той край...

              Ліна Костенко. Усе моє, все зветься Україна...

 

Мета:
- ознайомити учнів з новим розділом; удосконалювати навички свідомого виразного читання поетичних творів; вчити виділяти головне, аналізувати, висловлювати свої міркування, інтонацією передавати настрій твору;
-розвивати зв’язне мовлення, вміння бачити та відчувати красу поетичного слова; збагачувати словниковий запас учнів;
-виховувати любов до Батьківщини; бажання бути патріотом своєї країни;
-формувати комунікативну компетентність.
 
Тип уроку: сприймання й усвідомлення нового матеріалу
 
Обладнання: картки для роботи в парах, в групах, ілюстрації до теми, електронна презентація
 
Хід уроку
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
     Учитель: Сядьте, діти, всі рівненько,
                      Усміхніться всі гарненько.
                      Настрій на урок візьмемо,
                      Працювати розпочнемо.
   
     Учні:       Сидимо рівненько,
                     Читаємо швиденько,
                     Виразно, без помилок.
 
ІІ. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА
1.     Робота зі скоромовкою
Має втіху соловʼїха:
соловʼята всі у тата.
Всі співучі, голосисті,
всі із хистом, всі артисти.
 
 
 
IІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ.                                                                                                                                                                                                                                      
— Сьогодні ми починаємо вивчати новий розділ. Прочитайте його назву.
— Художники малюють картини фарбами, а письменники створюють образи словами. Подивіться на дерево. З якими авторами ми познайомимося в цьому розділі?  
— Що, на вашу думку, об’єднує твори цього розділу?
2. Читання акровірша                                                                                               
- Прочитайте акровірш. Відгадайте загадку.
                    У всіх людей одна святиня,
                    Куди не глянь, де не спитай,
                    Рідніше їм своя пустиня,
                    Аніж земний в чужині край.
                    Їм красить все їх рідний край.
                    Нема без кореня рослини,
                    А нас, людей, без Батьківщини.
                                                      М.Чернявський
   3. Асоціативний кущ «Україна»
 
 

                                                                       
                                                             Україна
                                                                       
 
 
— Україна — це наша рідна земля, наша дорога і мила Батьківщина, наш край, де ми народилися, уперше побачили і пізнали світ, почули мамину колискову пісню, вивчили рідну мову, відчули любов і ласку — це наша найдорожча у світі країна.  Українські поети присвячують їй свої вірші, пісні.
 
4. Повідомлення теми, мети уроку.
 
ІV. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
                                                                                                                     
1. «Довідкове бюро» Розповідь учнів про біографічні дані Володимира Сосюри.
Найніжнішим ліриком, українським соловейком називають Володимира Сосюру, чиє поетичне слово народжувалося з любові і з любов'ю промовляло до всього сущого на землі.
В. Сосюра народився 6 січня 1898р. на станції Дебальцеве. Мати поета, Марія Данилівна Локотош, робітниця з Луганська, працювала в домашньому господарстві, батько, Микола Володимирович, за фахом кресляр, був людиною непосидющою, перемінив багато професій: вчителював по селах, був сільським адвокатом, шахтарем, добре малював і співав.
Дитинство поета минає на Донбасі. Родина Сосюр оселяється в старій хворостянці над берегом Дінця, в єдиній кімнаті якої туляться восьмеро дітей і батьки. З одинадцяти років хлопець іде працювати — спершу до бондарного цеху содового заводу, потім телефоністом, чорноробом, не цурається випадкового заробітку.
Початкову освіту Володимир здобуває під наглядом батька, зачитується пригодницькою літературою, віршами.
 Від 1911 р. в с. Третя Рота (нині м. Верхнє) навчається в міністерському двокласному училищі. Маючи блискучу пам'ять, легко виходить у кращі учні, захоплюється співом і художньою літературою.
1921 р. виходить у світ перша збірка В. Сосюри «Поезії». 1922 р. з'являється друга збірка В. Сосюри, на той час студента Харківського університету, — «Червона зима».
Пристрасну чуттєву лірику приносять книги «Осінні зорі» і «Місто». Народжуються такі перлини новочасної лірики, як «Ластівки на сонці...», «Магнолії лимонний дух...», «Вже в золоті лани...», «Такий я ніжний...» та інші.
1947 р. виходить з друку збірка поезій «Щоб сади шуміли», відзначена в 1948 р. Державною премією І ступеня.
8 січня 1965 р. поета не стало, але старість і хвилини не мала над ним влади.
2. Робота над віршем В. Сосюри «Як не любить той край...»
                             
                                1) Виразне читання вірша вчителем.
Про який край пише поет??          
— Як ви вважаєте, поет запитує чи стверджує?
З яким почуттям ви прочитаєте цей вірш?
                             
                                2) Робота в парах.  Підготовка до виразного читання вірша
— З якою інтонацією, у якому темпі будете читати вірш?
— Які слова слід виділити голосом? На картках підкресліть слова, які потрібно виділити голосом, поставте паузи.
                             
                                3) Виразне читання вірша учнями.
— Які почуття передає поет у вірші?
— Чим він захоплюється?
— Яким він описує людське життя? З чим його порівнює?
                                                                   Фізкультхвилинка
                                                                (під музичний супровід)
4. Виступ «Довідкового бюро» про біографічні дані Ліни Костенко.       
Ліна Василівна Костенко народилася 19 березня 1930 р. у м. Ржищеві на Київщині. Батьки майбутньої поетеси вчителювали й з ранніх літ прищеплювали дитині високі моральні, етичні та естетичні смаки. На все життя Ліна перед собою мала приклад батька — Василя Костенка, поліглота-самородка (він знав 12 мов).
У 1936 р. родина переїхала до Києва, де Ліна закінчила школу на Куренівці і ще школяркою почала відвідувати літературну студію при журналі «Дніпро».
Одного страшного дня було заарештовано батька та забрано від сім'ї на цілих десять років. Маленька Ліна тоді ще й не уявляла, що таке бути дочкою «ворога народу», вона просто не могла змиритися в душі, за що і чому її такого доброго, розумного відірвали від неї і матері.
 
У повоєнні роки Ліна почала відвідувати літературну студію при Спілці письменників України. У 1946 р. були опубліковані перші вірші Ліни. Дівчина вступила до Київського педагогічного інституту ім. М. Горького, але залишила його і поїхала навчатися в Московський літературний інститут ім. М. Горького.
На своєму літературному шляху довелося Ліні Костенко пережити майже п'ятнадцятилітнє невизнання її як митця. Це був сумний період у житті письменниці зокрема і в історії української літератури взагалі. Але і тоді вона писала. Не зламалася, не зневірилася, не занепала духом, а шліфувала своє поетичне слово.
У 1977 р. Ліна Костенко повернулась у поезію — вийшла друком її збірка «Над берегами вічної ріки», через два роки — роман у віршах «Маруся Чурай», у 1980 р. — збірка «Неповторність», у 1987 р. — збірка «Сад нетанучих скульптур». За роман у віршах «Маруся Чурай» та збірку «Неповторність» поетеса отримала Державну премію України імені Т. Г. Шевченка.
Ліна Костенко стала почесним професором Національного університету «Києво-Могилянська академія», її обожнюють студенти і з трепетом ходять на її лекції, пишаючись тим, що можуть слухати «тирана» українського слова. Вона є почесним доктором Чернівецького національного університету.
 
5. Робота над віршем Ліни Костенко «Усе моє, все зветься Україна...»
                          
                             1) Виразне читання вірша вчителем.
— З яким почуттям поетеса пише про красу рідного краю?
                           
                            2) Словникова робота.
   Читання учнями тлумачення слів:
   Не тямлю – не розумію.
   Незрадливий – вірний, не здатний на зраду.
   Нетлінна – вічна.
                            
                            3) Гра «Бджілки».  Самостійне напівголосне читання вірша учнями
— З якою інтонацією  будете читати вірш?
— Де треба зробити найбільшу паузу?
— Які слова читаються з більшою силою голосу?
                             
                          
                    4) Виразне читання вірша учнями.
Якою змальовує поетеса Україну у вірші?
— Що вона бачить навколо?
— Якою є ця краса?
     Яка головна думка вірша?
                             
                         
 
 
                 
                      5) Гра «Добери риму».                                         
    Краси — ... (ліси).
   Диво — ... (незрадливо).
   Явори — ... (говори).
   Україна — ... (нетлінна).
 
 
6. Робота в групах. Складання вірша.                                          
                          
                       1група
Ось небо блакитне i сонце в зенiтi!                                       
Моя Україна - найкраща у …!                                                        ВЕСЕЛА
Моя Україна - це ліс і озерця,                    
Безмежні степи i чарiвнi  … .                             СУЧАСНІ                                   СВІТІ
Красиві пейзажі i гори високі,                                                    
Маленькі струмочки i ріки  … .
Міста старовинні i замки прекрасні.                                        ЄДИНА
Великі будови і наші, ….       
                        
                      2 група
Сади чарiвнi, мальовничії села.                                            
Моя Україна - це пісня  … .                                           ЧУДОВА                                                            
Це щира, багата, як світ, її мова,                                                           КОХАТИ
Крилата, така мелодійна, … .
Її обереги - верба i калина.                                                                               ГЛИБОКІ
Найкраща у свiтi - моя  … .
Бо нам найрiднiша Вітчизна i мати.                       ДЕРЖАВА
                         
                        3 група
То як же нам, дітям, її не  … !
Моя Україна -   козацька слава!                                                                ДЖЕРЕЛЬЦЯ
Така волелюбна i мирна  … .
Вона дорога нам, i рідна, i мила.                      УКРАЇНА
Бо світ перед нами великий  … .
Вітчизно свята, дорога Україно,                                    ВІДКРИЛА
Для кожного з нас ти у свiтi  … .
 
V РЕФЛЕКСІЯ
 
1. Гра «Збери прислівʼя»                                                                  
  Без верби і калини…                         своя країна.
  Будь – кому мила                           земний рай.
  Кожен край має                              нема України.
  Рідний край -                                  свій звичай.
 
2.Робота з картками самооцінювання
 
                   
 
                   Картка самооцінювання
Я активно працював(ла) на уроці       .……………………….
Я правильно, виразно читав(ла) вірші……………………….
Я уважно слідкував(ла) за змістом при читанні…….                                
Я відповідав(ла) на питання вчителя. ……………………….
Я активно співпрацював(ла) в парі…………………………..
Я активно співпрацював(ла) в групі,
допомагав(ла) виконувати завдання…………………………
 
V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ                                                                           
Сторінка 60-61виразно читати. Вивчити напам’ять вірш, що сподобався.                        
 
VІ. ПІДСУМОК УРОКУ  
- Чи сподобався вам сьогоднішній урок?
- Чому вчить поезія, яку ми розглянули на уроці?
-Що обʼєднує вірші, які ми розглянули?
-Які висновки з уроку ви зробили для себе?
 
                 
 
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води…
В годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди.
 
Любіть Україну у сні й наяву,
вишневу свою Україну,
красу її, вічно живу і нову,
і мову її солов'їну.
 
Між братніх народів, мов садом рясним,
сіяє вона над віками…
Любіть Україну всім серцем своїм
і всіми своїми ділами


Я У СВІТІ
ТЕМА:  ЛЮДИНА В СУСПІЛЬСТВІ
ПРАВА Й ОБОВ"ЯЗКИ ЛЮДИНИ.

Мета: ознайомити учнів з їхніми основними правами та обов’язками; формувати в учнів уявлення про Декларацію прав дитини, вчити відрізняти права від обов’язків, навчати дітей вмінню захищати себе при порушенні прав дитини; розвивати культуру мовлення,вміння відстоювати свою думку; виховувати правову культуру

ХІД  УРОКУ:

І. Організаційний момент. Створення відповідної емоційної атмосфери уроку.

Перевірка  готовності учнів до уроку.

1.     Слово вчителя.

Продзвенів уже дзвінок,

Починаємо урок.

Будем добре працювати,

Хороші результати будемо  мати.

2. Розминка «Побажання».

Слово вчителя.  У мене чарівний клубок. Кожен з вас буде розмотувати його за ниточку і висловлювати свої побажання один одному. (Учні розмотують клубочок, тримають ниточку і висловлюють побажання один одному).  

         Щоб настрій у вас залишився до кінця уроку гарним, а побажання здійснювалися, прочитаємо психоформулу нашого уроку.

 

3.Психоформула  «Самоналаштування 

v Я зможу сьогодні добре працювати на уроці.

v Я особистість творча.

v Я бажаю однокласникам успіхів на уроці.                 

ІІ. Актуалізація опорних знань

1. Вправа «Уяви себ 

- Уявіть собі, що ви опинились на острові, де ніхто не живе.

- Чого вам бракуватиме над усе 

- Більшості бракує друзів, спілкування, тому що ми з вами – люди, й живемо серед людей. А робить нас людьми не народження, не країна, в якій ми народилися, а те, що ми живемо зростаємо в людському суспільстві. Та кожна людина має свої почуття, характер, здібності. Як же зробити, щоб ми такі  різні, несхожі між собою люди жили в мирі та злагоді?  

  2.  Вправа  «Мікрофон».

- Діти, будьте уважними, дайте відповіді на запитання.

ü Які  правила людського співжиття ви знаєте ? (Відповіді учнів).

ü Ви прийшли до школи і зразу познайомились із правилами для учнів. Для чого ? Коли сідаєте в  автобус перед вами  інші правила. Які? 

ü Заходите до  у кінотеатру  і тут свої правила. Хто їх повинен дотримуватись ? 

ü Які правила ви зобов’язані виконувати коли ви йдете вулицею, переходите дорогу?

ü Кого дітей чи дорослих стосуються ці правила ? 

        Отож, є багато правил  які обов’язкові для всіх громадян країни, хто б вони не були – дорослі чи діти. Для чого потрібні правила ?

       Існують правила, щоб визначати стосунки між людьми. Життя змусило людей встановити багато різних правил і ми повсякчас маємо з ними  справу. Для цього потрібно знати правила життя в суспільстві ?

          Правила досить часто пов’язані із обов’язками та правами. 

 

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльност 

- Сьогодні на уроці ми дізнаємось про основні права громадян, навчимося їх розрізняти. Разом із цим будемо розвивати вміння висловлювати свою думку, а також виховувати почуття відповідальності за себе та за свої вчинки.

ІV. Робота над матеріалом уроку.

1.                 Читання вірша вчителем.


У неньки народилося дитя,

Дитя моє! Бог дав тобі життя,

 І щоб ніхто не заподіяв шкоди

Тобі, малесенький громадянине,

 Бог дав закони нашого народу.

                           (І.   Жиленко)


 

 - Хто може дати нам закони?  

-Діти, кожна держава повинна піклуватись про своїх громадян: про чоловіків і жінок, багатих і бідних. Про людей усіх національностей. Будь – якого кольору шкіри – в тому числі про маленьких громадян.

-Кого називають громадянином? ( Громадянин – людина, що проживає в певній країні) . Якщо ми проживаємо в Україні  то як нас називають ? (Громадяни України) 

2.Формування знань про Конституцію.   !



МАТЕМАТИКА 
ТЕМА: Множення багатоцефрових чисел на одноцифрове у випадку ,коликоли в середині першого множника є нуль.Розв"язування задач з двома буквеними даними.

Мета: формування предметних компетентностей: ознайомити учнів з письмовим множенням у випадку, коли в середині першого множника е нулі; формувати вміння розв'язувати задачі з двома буквеними даними; вдосконалювати навички усних та письмових обчислень; розвивати критичне мислення,, вміння виділяти головне;

Хід уроку
І. ВСТУПНА ЧАСТИНА
1. Організація класу
2. Актуалізація опорних знань
1) Усне опитування.
Хто ви?
Ми — діти України.
Що вас цікавить?
Життя лісу і поля, степу і моря.
Що вас зворушує?
Схід сонця і спів птахів.
Що вас турбує?
Стан повітря, яким ми дихаємо; вода, яку ми п’ємо; земля на якій ми живемо.
Що вас об’єднує?
Любов до рідної землі, віра в те, що ми здатні зробити нашу Батьківщину прекраснішою.
Для чого ми прийшли у світ?
Щоб сміятись і радіти
У довкіллі чарівнім!
2) Мотивація навчальної діяльності.
— Смішарики — допитливі малята. Вони нам приготували запитання.
Що таке заповідники? (Природні ділянки, які охороняються та де заборонена будь-яка господарча діяльність; територія, повністю вилучена з господарського користування з метою збереження та вивчення природних об’єктів і процесів.)
3 якою метою їх створюють? (З метою збереження та вивчення природних об’єктів і процесів)
 
 
 
3) Усні обчислення (з використанням прийому «Інтрига»),
— Назву заповідника дізнаємось завдяки відповідям математичного диктанту.
Записати число: сорок шість тисяч вісімдесят два.
Яке число зменшили на 73 і отримали 28?
У скільки разів більше 7200 від 9?
Чому дорівнює ділене, якщо дільник 7, а частка 13?
Знайти різницю чисел: 840 і 39.
Обчислити: 400 + 300 - 500 + 800.
 Знайти 1/7 від 3500.
Знайти 5/7 від 28.

 

4) Гра «Шифрувальники». Робота в парах.

46 082;101;800;91;801;1000; 500;20.

А-20

К-101

І-800

О-1000

С-91

Н-500

Я-801

В-46082

— Знайдіть значення виразів, запишіть у порядку зростання замість числа відповідну букву («-» означає повтори букв), складіть слово. («Асканія-Нова»)

 

5) Інформаційна хвилинка. Робота зі словником (або інформація з Інтернету: матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії).

 

Біосферний заповідник «Асканія-Нова» ім. Ф. Е. Фальц-Фейна — науково- дослідна установа в системі Національної академії аграрних наук України, державний заповідник, заснований у 1898 році Фрідріхом Фальц-Фейном. Розташований біля смт Асканія-Нова Чаплинського району Херсонської області (відкіля і колишня назва заповідника — «Чаплі»). Назву місцевості дав один з її попередніх власників — герцог Ангальт-Кетенський у 1841 році на честь маєтку Асканія в Німеччині.

— Цікаві факти нас чекають попереду...

II. ОСНОВНА ЧАСТИНА
 
1. Повідомлення теми та мети уроку (з використанням прийому «Мозковий штурм»)
— Поясніть усний і письмовий способи обчислення — № 550 (с. 90) (з використанням прийому «Коментування»).
 Проаналізуйте та поясніть спосіб обчислення.
5062 ∙ 3 = 15 186
 Який зробимо висновок? (Письмове множення багатоцифрових чисел на одноцифрове число виконують так само, як і трицифрових. Якщо в середині багатоцифрових чисел є нуль, то множення на нуль відбувається за загальним правилом 0 ∙ а = 0.)
— Яка тема уроку?
2. Мотивація навчальної діяльності (з використанням прийому «Мікрофон»)
— А для чого потрібно вміти виконувати множення виду 5062 ∙ 3?
— Де в житті нам знадобляться ці знання?
3. Опрацювання навчального матеріалу
1) Робота за підручником (с. 90-91).
а) Самостійне письмове обчислення прикладів № 551 (з використанням прийому «Взаємоперевірка»).
Можливе використання пам’ятки.
 
Варіант 1
4073 ∙ 4 = 16 292  20 073 ∙ 9 = 180 657
Варіант 2
20 904 ∙ 6 = 125 424 30 007 ∙ 4 = 120 028
б) Самостійне письмове обчислення виразів № 552 (з використанням прийому «Взаємоперевірка»).
Варіант 1
2306 ∙ 6 = 13 836  30 094 ∙ 7 = 210 658
Варіант 2
40 801 ∙ 9 = 367 209 40 059 ∙ 3 = 120 177  
4) Творча робота над задачею № 555 (з виIII. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА
 
1. Домашнє завдання
 
С. 91, № 556; 557.
 
2. Рефлексія (з використанням методу «Мікрофон»)
 
Яке завдання вас найбільше зацікавило? Чому?
 
Що цікавого запам’ятали про заповідник Асканія-Нова?
 
Як виконати множення трицифрового числа, у якому в середині є нуль, на одноцифрове?
 
Поясніть спосіб обчислення 3078 ∙ 7.
 
Де можна використати ці знання?
 
Які риси характеру допомагали навчатися, а які — заважали?
 
Активність, апатія, ввічливість, упертість, дисциплінованість, допитливість, ініціативність, наполегливість, неуважність, незібраність, недбалість, організованість.
 
Чи з’явилося почуття самоповаги від роботи на уроці? Похваліть себе.користанням прийому «Взаємоперевірка»).
Коментування дітей (корекція вчителя).
Рухомий об’єкт
Швидкість
Час
Відстань
Катер
27 км/год
3 год
 
 
Буксир
18 км/год
3 год
Розв’язання:
І спосіб
1) 27 ∙ 3 = 81 (км) — пройшов катер за 3 години;
2) 18 ∙ 3 = 54 (км) — пройшов буксир за 3 години;
3) 81 - 54 = 27 (км) — відстань між буксиром і катером через 3 години.
II спосіб
1) 27 - 18 = 9 (км/ч) — більше проходив катер;
2) 9 ∙ 3 = 27 (км)
Відповідь: 27 км — відстань між ними через 3 години.
 
  III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

 

1. Домашнє завдання

 С. 91, № 556; 557.

 2. Рефлексія (з використанням методу «Мікрофон»)

  Яке завдання вас найбільше зацікавило? Чому?

  Що цікавого запам’ятали про заповідник Асканія-Нова?

  Як виконати множення трицифрового числа, у якому в середині є нуль, на одноцифрове?

  Поясніть спосіб обчислення 3078 ∙ 7.

  Де можна використати ці знання?

  Які риси характеру допомагали навчатися, а які — заважали?

 

Активність, апатія, ввічливість, упертість, дисциплінованість, допитливість, ініціативність, наполегливість, неуважність, незібраність, недбалість, організованість.

 

Чи з’явилося почуття самоповаги від роботи на уроці? Похваліть себе.

11 .01.21. 
МАТЕМАТИКА
ТЕМА  :Множення і ділення багатоцифрового числа на одноцифрове.
     

Дія множення. Закони множення

Як називають числа при множенні? (Множники і добуток).

— Дії множення властиві переставний і сполучний закони.

Переставний закон.

Від перестановки множників добуток не змінюється.

3  · 12 = 12 · 3;    а · b = b · а.

Сполучний закон.  

Щоб добуток двох чисел помножити на третє число, можна перше число помножити
на добуток другого і третього чисел.

7 • 8 • 4 • 5 = 7 • 8  • (4  • 5);  а  • b • с = а  • (b  • с)    (а  • b)  • с = а  • (b  • с).

З переставного та сполучного законів множення випливає, що натуральні числа можна множити у будь-якому порядку, наприклад:

5 · 7 · 2 · 4 = 5 ·  2 ·  7 ·  4 = 280;

3 • (7 • 5) = 3 • 7 • 5 = 105.

Розподільний закон множення

Добуток суми двох чисел на будь-яке число дорівнює сумі добутків кожного доданка
на це число.

(а + b) • с = а • с + b • с  

ПЕРЕЙДИ ДО ПОСИЛАННЯ     https://www.youtube.com/watch?v=tuAGVwpON0c


https://www.youtube.com/watch?v=2AQ6oCXpPNo  

РОБОТА ЗА ПІДРУЧНИКОМ  СТ.87-92, №542(усно), 549(письмово), №568(усно),574(письмово).
(виконані завдання прислати по вайберу)
      
УКРАЇНСЬКА МОВА
ТЕМА: ЧИСЛІВНИК.
Мета: дати учням поняття про числівник, його функцію в мовленні, вчити правильно ставити питання до числівників, які означають кількість предметів та порядок при лічбі, формувати навички правильного вживання числівників  у власному мовленні, виховувати любов до рідної мови.
Обладнання: книга «Дванадцять місяців», малюнки казкових героїв, таблиця «Числівник», смужка з різнокольоровими кружками, картки для роботи в парах,  тлумачний словник/
Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.
ХІД УРОКУ
І. Організація класу.    
   Учитель. Знову день почався, діти!
Всі зібрались на урок.
Тож пора нам поспішати,
Кличе в подорож дзвінок.
Сьогодні у нас незвичайний урок.
У казку сьогодні ми зробимо крок.
Із казкою ми зустрічались не раз,
І знову вона завітає до нас.
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку. 
   Учитель. З цієї казки до нас на урок завітали гості. Хто це? Відгадайте загадку.
Дванадцять братів один за одним ходять,
Один одного не обходять.   
   Учні. Дванадцять місяців.  
   Учитель. Так, діти. Сьогодні у нас герої казки С.Я.Маршака «Дванадцять місяців». Згадайте, про що в ній розповідається. Яких героїв ви вважаєте позитивними, а які викликають у вас негативні почуття? Чому казка нас вчить? (Відповіді дітей).
   Учитель. А ось і перші три брати – зимові місяці – Грудень, Січень, Лютий (На дошці – малюнок ). Додаток 1.
- Вони допоможуть нам познайомитися з новою суворою математичною частиною мови, яка називається числівником.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Учитель. Як ви вважаєте, що нового ми дізнаємося про цю частину мови?
(Можливі відповіді дітей:
Ми дізнаємося, для чого в нашому мовленні потрібні числівники.
Ми узнаємо, на які запитання вони відповідають.
Ми узнаємо, які бувають числівники.)
ІV. Актуалізація знань учнів.
   Учитель.  Першим просить слово Грудень:
    Урок почнемо без зупинки
З каліграфічної хвилинки.
   Учитель. Сіли рівно, відкрили зошити, зверніть увагу на написання і поєднання букв на дошці. Напишіть спочатку в повітрі, а потім у зошиті за зразком.
дця                                               Кл
В яких числах ми зустрічаємо буквосполучення –дця-? (Відповіді дітей).
   Учитель. А Січень приготував складніше завдання – диктант слів:
Зимовий, життя, працьовитий, проліски, Мар’янка, чотирнадцять, вогнище, п’ятий.
Назвіть в словах вивчені орфограми;
До слова вогнище  доберіть слова-синоніми (багаття, полум’я);
Розберіть за будовою слово проліски;
Назвіть і підкресліть одною лінією іменники. Доведіть свою думку.
Назвіть і підкресліть хвилястою лінією прикметники. Доведіть свою думку.
Які ж слова залишились не підкресленими? Що це за слова? Доведіть свою думку.
(До класу входить учень-числівник).
   Числівник. Я – числівник-мандрівник,
    Рахувати все я звик:
    Скільки двійок у студента,
    Скільки грошей в президента.
    Все потрібно рахувати
    І усьому вартість знати.
7. Якщо числівник так любить рахувати, то назвіть в диктанті слова, в яких кількість букв і звуків неоднакова.
     8. З яких частин мови складається назва казки? Зробіть морфологічний розбір іменника.
(12) місяців – іменник, чого?, п.ф.- місяць, неістота, загальна назва, мн., Р.в., додаток.
V. Опрацювання нової теми.
1. Бесіда.
   Учитель. З якою метою в назві казки вжито слово дванадцять?
   Учні. Щоб сказати, скільки було дійових осіб.
   Учитель. На яке питання відповідає це слово?
   Учні. Скільки?
   Учитель. Наведіть свої приклади числівників, які відповідають на таке питання.
   Висновок. Числівники, які відповідають на питання скільки? і називають кількість предметів називаються кількісні. 
2. Відгадування загадок.
   Учитель. Лютий приготував для вас загадки. Відгадайте їх і запам’ятайте числівники, які ви почули в цьому завданні.
Три сови і два сичі.
Скільки всіх їх? Полічи!  (П’ять).
Вісімнадцять звірів вчили.
За парти їх посадили.
Це, звичайно, жарт,
Але скільки в класі парт?  (Дев’ять).
(Учні називають і  записують числівники на дошці в таблицю і в зошиті. Від кількісних числівників утворюють за допомогою питань порядкові числівники).
 
Скільки? Який? Котрий?    
три третій    
два другий    
п’ять п’ятий    
вісімнадцять вісімнадцятий    
дев’ять дев’ятий    
Кількісні Порядкові  
   Висновок. Числівники, які відповідають на питання який? котрий?  і називають порядок предметів при лічбі називаються порядкові.
VІ. Первинне закріплення отриманих знань.
1. Вправа на вміння розрізняти кількісні і порядкові числівники.
   Учитель. Подивіться на смужку і дайте відповіді на мої запитання. Поясніть, до якої групи ви віднесли  ці числівники і чому.
 
Скільки всього кружечків?
Скільки кружечків червоного кольору?
Який по порядку синій кружечок? фіолетовий? тощо.
2. Робота в парах.
   Учитель.  Прочитайте числівники, які записані у вас на картках і запишіть:   
 І варіант – кількісні, ІІ варіант – порядкові числівники.

 
Шість, сьомий, тринадцять, сто, перший, сорок, дев’ятнадцяте, тридцята.  

Фізкультхвилинка.  Встаньте, діти, посміхніться,
Землі нашій поклоніться,
  І до сонця потягніться,
  В різні боки нахиліться.
            Раз – присядьте, два – присядьте,
  І за парти тихо сядьте.
VІІ. Узагальнення і систематизація знань учнів.
   Учитель. Ще зимові віхоли літають,
та весни розгін не зупинити.
І дзвінкі краплини починають
у промінні сонячнім бриніти.
Відкриваємо завісу ненароком
І знову зазирнемо в чотири пори року.
Отже, заглянемо в весну.
(На дошці – малюнок весняних місяців).
- З приходом весни відбувається багато змін в природі. Як все живе наповнюється цілющими соками і енергією, так і ми набуваємо нових знань. Давайте ж розкажемо Березню, Квітню і Травню те, що ми дізналися про числівник і складемо блок-схему.
1. Складання блок-схеми «Числівник».
ЧИСЛІВНИКИ
означають

кількість предметів                 порядок при лічбі
відповідають на питання


Скільки?                             Який?  Котрий?
бувають

Кількісні                                         Порядкові


2. Робота з підручником.
а) Знайомство з правилом на стор. 110-111;
б) Вправа 217.  Зробити фонетичний розбір слова п’ять.
в) Вправа 218(1 завдання). Утворити словосполучення і записати їх самостійно. 
Взаємоперевірка.
3.  Словникова робота. 
   Учитель. Сьогодні нове словникове слово нам принесли літні місяці – Червень, Липень, Серпень. Зустрічайте їх (На дошці – малюнок літніх місяців).
- Згадуючи про літо, ми зразу уявляємо собі забави, цікаві мандрівки, ігри, якими були насичені наші літні дні. Одна з найулюбленіших ігор у хлопчиків – гра у футбол. Що це за гра? (Відповіді дітей).
Давайте подивимося, як про це сказано в тлумачному словнику.
   Учень. Футбол – спортивна гра двох команд, під час якої гравці         намагаються загнати м’яч у ворота суперника.
                Футбол – слово, запозичене з англійської мови, утворене від foot – «ступня»і ball – «м’яч».
   Учитель. а)  Запишіть це слово в повітрі; в зошиті.
            б) Продовжить цей ряд, відповідаючи на мої запитання:
Як називається гравець футбольної команди.
Як називається м’яч, яким грають у футбол.
Як називають дію, яку виконують футболісти, передаючи м’яч один одному.
Утворіть своє слово.
в) Поясніть, що це за слова і за допомогою чого вони утворилися.
   Учні. Футбол, футболіст, футбольний, футболити, футболка.(Відповіді дітей).
г) Підберіть прикметники до слова футбол.
   Учні.  Футбол – (який?) цікавий, захоплюючий, український, дитячий, професійний.
VІІІ. Домашнє завдання.
   Учитель. Як швидко літо проминуло!
Прийшла осінняя пора.
Немов на крилах полинуло
Кохане літечко з двора.
Садок марніє потихеньку
Пожовклі падають листки,
Вітерець не віє вже тепленько, – 
Жене похмурії хмарки.
(На дошці – малюнок осінніх місяців).
- До нас прийшли осінні місяці – Вересень, Жовтень, Листопад. Вони нагадують нам, що зараз нам треба вчитися і отримувати нові знання. Тому тримайте від них домашнє завдання: стор. 146, вправа 328. Прочитайте її. У кого виникли питання?
Відгадайте ребуси. Додаток 2
ІХ. Підсумок уроку.  

   Учитель. Нашим гостям пора повертатися до казки і вони запитують вас на прощання:
З якою частиною мови ми познайомилися?
Що ви дізналися про неї?
Що найбільше сподобалось на уроці?
ПЕРЕЙДІТЬ ДО ПОСИЛАННЯ https://www.youtube.com/watch?v=lSA2o8jdzRw ТА ЗАПАМ"ЯТАЙТЕ.

2021навчльаний рік 




ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

№8./20.03.20.

ТЕМА: ДЕКОРУВАННЯ ВЕЛИКОДНІХ  ЯЄЦЬ.
ПЕРЕГЛЯНЬ І ЗРОБИ САМ.
ПОСИЛАННЯ:
https://www.youtube.com/watch?v=IPQgOcTDpIQ

№9/ 03.04.20.
ТЕМА: ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ТЕХНІКОЮ ПАПЄ-МАШЕ. ВИГОТОВЛЕННЯ ДЕКОРАТИВНОЇ МИСОЧКИ , ЧАШИЧКИ.
1. ПЕРЕЙДИ ДО ПОСИЛАННЯ
https://www.youtube.com/watch?v=lg63k03LSL8

Немає коментарів:

Дописати коментар